SGY:n näyttelyiden/näyttelyluokkien anomisaika päättymässä + näyttelyavustukset paikallisyhdistyksille

5.10.2018

SGY:n alaisten näyttelyiden, jotka järjestetään 1.1.-31.3.2019 välisenä aikana, viimeinen näyttelysääntöjen mukainen anomispäivämäärä on 15.10.2018.

Paikallisyhdisten tulee anoa SGY:n alaisten lajien näyttelyluokat em. päivämäärään mennessä. Anomus toimitetaan hallitukselle osoitteeseen hallitus@gerbiiliyhdistys.fi! Anomus tulee toimittaa ajoissa! SGY:n hallitus käsittelee saapuneet näyttelyanomukset anomisajan päättymistä seuraavassa kokouksessaan.

Huom! SGY:n vuosikokous on päättänyt, että paikallisyhdistysten järjestämiin näyttelyihin voidaan myöntää raha-avustuksia. Avustusta tulee anoa näyttelyanomuksen yhteydessä ja hyväksytty avustus maksetaan paikallisyhdistykselle toteutuneiden näyttelyluokkien jälkeen. Avustus myönnetään SKJL:n alaisille yhdistyksille kuten näyttelyluokatkin. Avustus on haettavissa ja saatavissa jo alkuvuodenkin näyttelyihin, vaikkei hallitus olekaan vielä voinut vahvistaa avustuksena maksettavia summia.

Ohjeita näyttelyanomuksen tekemiseen löytää tältä sivulta kohdasta Näyttelyiden anominen ja hallitukselta voi aina kysyä lisätietoja, mikäli jokin asia askarruttaa.