Avoimet toimet

© Jenny Haapala

Avoimet toimet SGY:ssä

Lähetä vapaamuotoinen hakemus avoimena olevaan toimeen osoitteeseen hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Huom! Aavikkorumpu-jäsenlehteä koskevat hakemukset osoitteeseen aavikkorumpu(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Jäsenetuvastaava

Jäsenetuvastaava ideoi ja suunnittelee SGY:ssä tarjottavia jäsenetuja sekä neuvottelee ja solmii yhteistyösopimuksia jäsenetuja tarjoavien tahojen kanssa. Jäsenetuvastaava edustaa yhdistystä, joten hänen tulee olla käytökseltään asiallinen ja toimia yhdistyksen mainetta vaalien. Jäsenetuvastaava toimii yhteistyössä SGY:n hallituksen kanssa. Hakemukset ja lisätiedot tehtävästä hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Aluevastaavat Ahvenanmaan, Lapin ja Kymen alueille

Aluevastaavien tehtävänä on aktivoida ja ideoida gerbiili-/degu- ja hyyrätoimintaa omilla alueillaan: toiminta voi olla näyttelyitä, tapahtumia, infoja, kerhoja tai muita tapaamisia kunkin alueen toiveiden mukaan. Aluevastaavat ovat henkilöitä, joihin alueen tapahtumista kiinnostuneet ottavat yhteyttä. Jos olet SGY:n jäsen ja mielellään yli 18-vuotias, ota yhteyttä hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi hakeaksesi aluevastaavaksi. Lisätietoja alueellisesta toiminnasta täältä tai hallitukselta.

Muistokiertopokaalivastaava eli SW-pokaalivastaava

Muistokiertopokaalivastaavan tehtävä on vastata joka kevään SW-näyttelyssä jaettavista muistokiertopokaaleista. Vastaava huolehtii pokaalien lahjoittaja- ja kuittauslistoista sekä säilyttää pokaaleja, joita ei ole jaettu tai voittaja ei ole kuitannut itselleen. Muistokiertopokaalivastaava muistuttaa ajoissa pokaalien palauttamisesta ja tekee vapaamuotoisen tuomarilistan SW-näyttelyn tuomareille pokaalien jakamisen helpottamiseksi. Hakemukset ja lisätiedot tehtävästä hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Päätoimittaja Aavikkorumpuun

Päätoimittaja vastaa Aavikkorumpu-jäsenlehdestä. Päätoimittaja huolehtii mm., että lehteen toimitettava materiaali on jäsenlehteen soveltuvaa eikä sisällä asiavirheitä ja että aineisto on ajallaan taittajalla. Päätoimittaja toimii yhteistyössä taittajan ja palstanpitäjien kanssa. Tehtävä vaatii vastuullisuutta ja kykyä toimia asetettujen aikataulujen puitteissa. Vapaamuotoiset hakemukset osoitetaan osoitteeseen hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi. Lisätietoja tehtävästä saatavissa osoitteesta sihteeri(a)gerbiili.fi.

Palstanpitäjiä haussa Aavikkorumpu-jäsenlehteen

Aavikkorumpu on SGY:n jäsenille 4 kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti. Palstanpitäjien tehtävänä on toimittaa oman palstansa materiaalit päätoimittajalle säännöllisesti lehdessä julkaistavaksi. Palstanpitäjää vailla olevat palstat löydät täältä. Toimita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen aavikkorumpu(a)gerbiiliyhdistys.fi. Lisätiedot palstanpitäjien tehtävistä saatavissa samasta osoitteesta.

Päivitetty viimeksi 27.11.2017