15.6.2019 Kesäyönäyttely, Jalasjärvi, SGY

Paikka: Yli-Vallilan Seurala, Kihniöntie 181, 61730 Yli-Valli
Aika: la 15.6.2019 klo 19.00 (arvostelu alkaa klo 19.00, eläimet paikalle klo 18.30)

Tapahtuman tuotepalkinnot sponsoroi Tierran Lemmikkipuoti!

SGY ry järjestää kesäyönäyttelyn yhteistyössä SNL ry:n (Suomen Näyttely- ja Lemmikkihiiret ry) kanssa (tästä SNL ry:n kalenteriin). SGY ry:n näyttelyssä on viralliset, koestandardi- ja ei-standardiluokat gerbiileille sekä pet-luokat gerbiileille.

Näyttelyluokat ja tuomarit:
Viralliset, koestandardi ja ei-standardi-gerbiilit: Minttu Vettenterä
Pet-gerbiilit: alustavasti Marica Toppari

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 5.6. sähköpostitse Liisa Mikkolalle osoitteeseen liisamarim(a)gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua myöhässä palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Vastausviestissä saat kuittauksen ilmoittautumisten perille menemisestä sekä sähköisen näyttelyluettelon.

Muistathan myös hyödyntää jäsenen ilmaisen näyttelyilmoittautumisen (kts. kohta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Ilmoittautumiset maksetaan SGY:n tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero 150 60190.

Ilmoittautumismaksut:
Viralliset luokat SGY:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Ei-standardiluokka 2 €/eläin
Pet-luokka SGY:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 18.00-18.30: 10 €/eläin

Paperiset näyttelyluettelot tilattuna ilmoittautumisen yhteydessä 1 €. Näyttelypaikalla ei myynnissä luetteloita. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Muuta:
Ei SGY:n kustantamaa ruokailua. Näyttelyn ruokailu toteutetaan nyyttäriperiaatteella. Ilmoitathan näyttelyvastaavalle erityisruokavaliosi, jotta se osataan huomioida nyyttäreissä.
Näyttelypaikan lähellä ei kauppoja eikä rahannostoautomaatteja.

Lisätietoja näyttelyvastaavilta: Jenny Haapala (sihteeri(a)gerbiili.fi) ja Liisa Mikkola (puheenjohtaja(a)gerbiili.fi)

Tapahtuma lisätty kalenteriin 14.2.2019
Päivitetty viimeksi 14.2.2019