16.11.2019 Pikkujoulunäyttely, Lahti, SGY

Paikka: Lahden Seudun Diabeetikot ry:n tila, Karjalankatu 16, Lahti
Aika: la 16.11.2019 klo 10.00

SGY järjestää Pikkujoulunäyttelyn Lahdessa 16.11.2019. SGY:n näyttelyssä on alustavasti viralliset, koe-standardiluokat ja ei-standardiluokat gerbiileille ja pet-luokat ainakin gerbiileille. Muut lajit varmistuvat myöhemmin.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:
Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: avoinna, kotimainen
Pet-gerbiilit: Saana Annala
Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: Mira Väänänen

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat pyritään varmistamaan viimeistään kuukausi ennen näyttelyä.

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 6.11. osoitteeseen suvibjorkqvist(a)gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä.
Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Mikäli hyödynnät vuosittain jäsenille myönnetyn ilmaisen ilmoittautumismaksun, mainitsethan siitä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 16 11197

Näyttelymaksut SGY:n jäsenille:
Viralliset luokat: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Ei-standardiluokka: 1. eläin 2 €, 2., 3. jne. eläin maksuton
Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen viralliseen ja pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9.00–10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Muista myös SGY:n jäsenille kuuluva, yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen per vuosi! (kts. lisää kohdasta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1€/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2€/kpl. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin
sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1€/eläin. Näyttely avoinna yleisölle.

Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumiset: sihteeri(a)gerbiili.fi tai Facebook-tapahtuman sivulle työlistaan.

Toimihenkilöiden erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat: 11.11. mennessä maisa.ohman(a)gmail.com.

Lisätietoja näyttelystä:
SGY ry:n hallitus (hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi).

Tapahtuma lisätty kalenteriin 8.8.2019
Päivitetty viimeksi 15.10.2019