21.9.2019 Syysnäyttely, Riihimäki, SGY

Paikka: Riihimäen Kerhotalo, Torikatu 3, 11100 Riihimäki

Aika: la 21.9.2019 klo 10.00

SGY järjestää Syysnäyttelyn Riihimäellä 21.9.2019. Näyttelyssä mukana myös Suomen Lemmikkikanit ry. SGY:n näyttelyssä on alustavasti viralliset ja pet-luokat kaikille yhdistyksen alaisille lajeille.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: avoinna, kotimainen

Viralliset ja ei-standardidegut: avoinna, kotimainen

Koestandardiperpallidukset: avoinna, kotimainen

Pet-gerbiilit: avoinna, kotimainen

Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: avoinna, kotimainen

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat pyritään varmistamaan viimeistään kuukausi ennen näyttelyä.

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 11.9. sähköpostitse, ilmoittautumisten vastaanottaja ilmoitetaan myöhemmin. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Mikäli hyödynnät vuosittain jäsenille myönnetyn ilmaisen ilmoittautumismaksun, mainitsethan siitä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 21 09190

Näyttelymaksut SGY:n jäsenille:

Viralliset luokat: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl

Ei-standardiluokka: 2 €/eläin Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9.00–10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Muista myös SGY:n jäsenille kuuluva, yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen per vuosi! (kts. lisää kohdasta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1€/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2€/kpl. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1€/eläin. Näyttely avoinna yleisölle.

Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumisetsihteeri(a)gerbiili.fi tai Facebook-tapahtuman sivulle (julkaistaan myöhemmin) työlistaan.

Toimihenkilöiden erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat: 16.9. mennessä (yhteyshenkilö ilmoitetaan myöhemmin).

Lisätietoja näyttelystä

SGY ry:n hallitus (hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi).

Tapahtuma lisätty kalenteriin 16.5.2019

Päivitetty viimeksi 1§6.5.2019