21.9.2019 Syysnäyttely, Riihimäki, SGY

Paikka: Riihimäen Kerhotalo, Torikatu 3, 11100 Riihimäki

Aika: la 21.9.2019 klo 10.00

SGY järjestää Syysnäyttelyn Riihimäellä 21.9.2019. Näyttelyssä mukana myös Suomen Lemmikkikanit ry. SGY:n näyttelyssä on alustavasti viralliset luokat gerbiileille ja pet-luokat kaikille yhdistyksen alaisille lajeille.

Näyttelyssä järjestetään ruokatauon aikana myös SGY ry:n sääntömääräinen vuosikokous, johon kaikki ovat tervetulleita!

Paikalla Studio Muru, jossa voi käydä maksua vastaan kuvauttamassa lemmikkejään! Lisäksi alustavan tiedon mukaan ROP1- ja PET1-gerbiilit saavat valokuvauksen maksutta. Mainos näyttelykutsun lopussa!

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: Sari Kumpulainen

Pet-gerbiilit ja -harvinaiset hyppymyyrät: Sirkku Aalto

Pet-degut: Mira Väänänen

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat pyritään varmistamaan viimeistään kuukausi ennen näyttelyä.

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 11.9. sähköpostitse Maria Öhmanille osoitteeseen maisa.ohman@gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Mikäli hyödynnät vuosittain jäsenille myönnetyn ilmaisen ilmoittautumismaksun, mainitsethan siitä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 21 09190

Näyttelymaksut SGY:n jäsenille:

Viralliset luokat: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl

Ei-standardiluokka: 1. eläin 2 €, 2. eläin jne. maksuton

Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9.00–10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Muista myös SGY:n jäsenille kuuluva, yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen per vuosi! (kts. lisää kohdasta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1€/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2€/kpl. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1€/eläin. Näyttely avoinna yleisölle.

Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumisetsihteeri(a)gerbiili.fi tai Facebook-tapahtuman sivulle työlistaan.

Toimihenkilöiden erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat: 16.9. mennessä (yhteyshenkilö ilmoitetaan myöhemmin).

Lisätietoja näyttelystä

SGY ry:n hallitus (hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi).

Tapahtuma lisätty kalenteriin 16.5.2019

Päivitetty viimeksi 10.9.2019