23.3.2019 Kevätnäyttely, Lahti, SGY

Paikka: Lahden Seudun Diabeetikot ry:n tila, Karjalankatu 16, Lahti
Aika: la 23.3.2018 klo 10.00

Tapahtuman tuotepalkinnot sponsoroi Tierran Lemmikkipuoti!

Suomen Gerbiiliyhdistys ry järjestää kevätnäyttelyn Lahdessa 23.3.2019.

Näyttelyssä järjestetään luokat virallisille gerbiileille sekä pet-luokat kaikille lajeille.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: Pirita Kuokkanen (varalla Minttu Vettenterä)

Pet-gerbiilit: Saana Annala

Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: Mira Väänänen

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat varmistetaan kuukausi ennen näyttelyä.

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 13.3. sähköpostitse Suvi Björkqvistille osoitteeseen suvibjorkqvist(a)gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Mikäli hyödynnät vuosittain jäsenille myönnetyn ilmaisen ilmoittautumismaksun, mainitsethan siitä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 23 03187.Näyttelymaksut SGY:n jäsenille:

Viralliset luokat: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kplEi-standardiluokka: 2 €/eläin Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kplKaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9.00–10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Muista myös SGY:n jäsenille kuuluva, yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen per vuosi! (kts. lisää kohdasta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1€/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2€/kpl. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1€/eläin. Näyttely avoinna yleisölle.

Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumisetsihteeri(a)gerbiili.fi tai Facebook-tapahtuman sivulle (luodaan myöhemmin) työlistaan.

Erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat: Maria Öhman maisa.ohman(a)gmail.com

Lisätietoja näyttelystä: SGY ry:n hallitus hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi

Tapahtuma lisätty kalenteriin 14.11.2018

Päivitetty viimeksi 23.11.2018