27.4.2019 Double Spring Winner, Lievestuore (Laukaa), SGY

Paikka: Työväentalo Toivola, Puutarhatie 1, Lievestuore (Laukaa)
Aika: la 27.4.2019 klo 10.00 (näyttelypaikka aukeaa klo 9:00)

Tapahtuman tuotepalkinnot sponsoroi Tierran Lemmikkipuoti!

Suomen Gerbiiliyhdistys ry. järjestää 27.4.2019 Spring Winner -näyttelyn Jyväskylän kupeessa Laukaassa. Paikalla on myös Keski-Suomen Kani- ja jyrsijäyhdistys ry:n (KSKJY) näyttely.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00
Jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-09:30
Pet-luokkien eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa n. klo 10.00.
Virallisten luokkien eläimet paikalle viimeistään 10:30, arvostelu alkaa n. klo 11:00.

Vuoden juhlanäyttelyssä jaetaan totuttuun tapaan voittajille hienot palkinnot ja kiertopokaalit. Tittelit SW-19 ja SPET-19 jaetaan virallisen ja pet-luokkien voittajille sekä DW-19 ja DPET-19 virallisissa ja pet-tuplaluokissa parhaiten menestyneille.

Lisäksi näyttelyssä järjestetään Vuoden voittaja- ja Vuoden pet-palkintojenjako, jossa palkitaan kaikki vuonna 2018 näyttelyissä parhaiten menestyneet eläimet ja kasvattajat.

Huom! Muistathan palauttaa viime vuonna SW-näyttelyssä jaetut muistokiertopalkinnot viimeistään 27.4. näyttelypaikalle tai postitse etukäteen, lisätietoja muistokiertopokaalivastaavalta mira.vaananen.posti(a)gmail.com.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit 1: Minttu Vettenterä
Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit 2: Sari Kumpulainen
(varalla Jenny Haapala)

Viralliset ja ei-standardidegut: Minttu Vettenterä
Huom! Viralliset ja ei-standardidegut arvostellaan hallituksen poikkeusluvalla.

Pet-gerbiilit 1: Viivi Välimäki
Pet-gerbiilit 2: Leena Siira (varalla Mira Mykkälä)

Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: Leena Siira (pet-deguille varalla Mira Mykkälä)

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat varmistetaan 27.3. mennessä.

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 17.4. sähköpostitse Liisa Mikkolalle osoitteeseen liisamarim(a)gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua myöhässä palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi!

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 27 04197.

Näyttelymaksut:

Viralliset luokat SGY:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl

Ei-standardiluokka 2 €/eläin

Pet-luokka SGY:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9 – 10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Esimerkki tuplailmoittautumisten maksuista: Ilmoitat 4 eläintä viralliseen luokkaan tuplana ja 4 pet-luokkaan tuplana. Tällöin maksat kahdeksasta virallisen luokan ilmoittautumisesta ja kahdeksasta pet-luokan ilmoittautumisesta. Virallisen luokan maksut ovat tuolloin 6+6+6+4+4+4+2+2=34 € ja pet-luokan 5+5+3+3+3+3+3+3=28 €.

Muistathan myös hyödyntää jäsenen ilmaisen näyttelyilmoittautumisen (kts. kohta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1 €/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2 €/kpl. Näytteilleasettajille lähetetään sähköpostitse (ilmainen) luettelo, jolloin sen voi tulostaa etukäteen. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen luettelon.

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1 €/eläin.

Näyttely avoinna yleisölle. Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumiset: sihteeri(a)gerbiili.fi tai tapahtuman Facebook-sivulla olevaan työlistaan.

Toimihenkilöiden erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat 24.4. mennessä osoitteeseen liisamarim(a)gmail.com.

Lisätietoja näyttelystä: hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi

Tapahtuma lisätty kalenteriin 14.2.2019