27.8.2022 Elonäyttely

Paikka: Viialan Sampola, Vakkistentie 5, 37830 Viiala

Aika: lauantaina 27.8.2022 klo 10, eläinten vastaanotto 8.45-9.45.

Suomen gerbiiliyhdistys järjestää elonäyttelyn gerbiileille, deguille ja harvinaisille hyppymyyrille Akaan Viialassa. Näyttelyssä on kaksi luokkaa virallisille gerbiileille ja kaksi luokkaa pet-gerbiileille, ja näytteilleasettajat voivat ilmoittaa eläimiään kaikkiin neljään luokkaan. Kyseessä siis tuplanäyttely!

Deguille ja harvinaisille hyppymyyrille järjestetään pet-luokka.

Näyttelyssä järjestetään myös oheisohjelmaa! Nuorimmat osallistujat voivat ilmoittaa lempilelunsa pehmoleluluokkaan. Perinteisessä silppurikisassa taas päästään seuraamaan kuinka gerbiilit silppuavat kilpaa pahvirullia. Pehmoleluluokkaan osallistuminen on ilmaista ja silppurikilpailun osallistumismaksu on monoluokkaan 1€ ja stereoluokkaan 2€. Varaathan siis käteistä mukaan.

Näyttelyluokat ja tuomarit:

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardi-gerbiilit 1: Sari Kumpulainen

Viralliset, koestandardi- ja ei-standardi-gerbiilit 2: Jenny Kolehmainen

Pet-gerbiilit 1: Marica Toppari

Pet-gerbiilit 2: Viivi Välimäki

Pet-degut ja harvinaiset hyppymyyrät: Minttu Vettenterä

Pehmoleluluokka: Nessa Vettenterä

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 17.8.2022 osoitteeseen ilmoittautumiset@gerbiili.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä liitäthän kuitin ilmoittautumismaksuista. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei oteta vastaan. Ilmoittautuessasi virallisessa tai pet-luokassa, kerrothan kummalle tuomareista (vaiko kummallekin) haluat gerbiilisi arvioitavaksi. Varmista että olet ilmoittanut kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenenä mainitse viestissäsi myös jäsennumerosi ja hyödynnätkö mahdollisesti vuotuisen ilmaisen ilmoittautumisen. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin ilmoittautumisten vastaanonttamisesta sekä sähköisen näyttelyluettelon, jossa näkyy kaikki näyttelyyn osallistuvat gerbiilit listattuna. Ilmoittautumalla näyttelyyn hyväksyt eläinten tietojen (myös kasvattaja- ja omistajatietojen) julkaisun näyttelyluettelossa ja kotisivujen näyttelytuloksissa.

Ilmoittautumiset maksetaan SGY:n tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero 2708229

Ilmoittautumismaksut:
Viralliset luokat SGY:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Ei-standardiluokka: 1. eläin 2 €, 2. eläin jne. 0 €/kpl
Pet-luokka SGY:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kasvattaja ja jalostusluokat: 3€/ryhmä

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen paikan päällä infossa klo 9.00-9.30: 10 €/eläin

Paperisen näyttelyluettelon voi tilata ilmoittautumisviestin yhteydessä(2 €/kpl). Myös pieni määrä on itse näyttelyssä myynnissä. Näyttelyn toimihenkilöt saavat ilmaisen paperisen luettelon. Sähköinen näyttelyluettelo on maksuton ja julkaistaan tällä sivulla.

Huom. Jälki-ilmottautuminen mahdollista vain, mikäli luokat eivät tule täyteen ennakkoilmoittautumisista.

Esimerkki näyttelymaksusta tuplaluokkaan:

Haluat ilmoittaa 4 eläintä viralliseen luokkaan tuplana. Tällöin maksat kahdeksasta virallisen luokan ilmoittautumisesta. Virallisen luokan maksut ovat tuolloin 6+6+6+4+4+4+2+2=34 €

Lisätietoja näyttelyn järjestäjiltä

Noora Uolamo (noora.uolamo@gmail.com)