9.7.2022 Kesäyönäyttely

Kesäyönäyttely, Rauma 9.7.2022

Järjestäjä: SGY ry
Paikka: Kaukolan kylätalo, Narvintie 27, 27230 Lappi (Rauma)
Aika: la 9.7.2022 klo 19.00 (arvostelu alkaa klo 19.00, eläimet paikalle klo 18.30)

Tervetuloa kesäyönäyttelyyn!

Legendaarinen kesäyönäyttely järjestetään tänä vuonna Rauman Lapissa. Näyttelyssä on viralliset, koestandardi- ja ei-standardiluokat gerbiileille sekä pet-luokat gerbiileille, deguille ja harvinaisille hyppymyyrille. Näyttely on yönäyttely ja nimensä mukaisesti arvotelu kestää pikkutunneille asti. Näyttelypaikalla on mahdollista myös yöpyä, joten nappaa patja ja peittomukaan ja heittäydy tunnelmaan. Kesäyönnäyttely on ehdottomasti kokemisen arvoinen reissu! Pitkästä aikaa gerbiiliharrastajat pääsevät kokoontumaan, joten tunnelma on varmasti katossa ja kuulumisia vaihdettavana kaikille. Olet tervetullut mukaan olit sitten uusi tai vanha harrastaja. Ilmottaudu myös toimihenkilöksi rohkeasti.

Näyttelyluokat ja tuomarit:
Viralliset, koestandardi- ja ei-standardi-gerbiilit: Minttu Vettenterä
Pet-gerbiilit: Jenny Kolehmainen
Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: Minttu Vettenterä

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 29.6. sähköpostitse osoitteeseen ilmoittautumiset@gerbiili.fi. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua myöhässä palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi! Vastausviestissä saat kuittauksen ilmoittautumisten perille menemisestä sekä sähköisen näyttelyluettelon. Ilmoittautumalla näyttelyyn hyväksyt eläinten tietojen (myös kasvattaja- ja omistajatietojen) julkaisun näyttelyluettelossa ja kotisivujen näyttelytuloksissa.

Ilmoittautumiset maksetaan SGY:n tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero 9 07226

Ilmoittautumismaksut:
Viralliset luokat SGY:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Ei-standardiluokka: 1. eläin 2 €, 2. eläin jne. 0 €/kpl
Pet-luokka SGY:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kasvattaja ja jalostusluokat: 3€/ryhmä

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen paikan päällä infossa klo 18.00-18.30: 10 €/eläin

Paperiset näyttelyluettelot tilattuna ilmoittautumisen yhteydessä 2 €/kpl. Näyttelypaikalla ei myynnissä paperisia luetteloita. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen paperisen luettelon. Sähköinen näyttelyluettelo on maksuton.

Huom. Jälki-ilmottautuminen mahdollista vain, mikäli luokat eivät tule täyteen ennakkoilmoittautumisista.

Muuta:
Yönäyttelyissä ei ole SGY:n kustantamaa ruokailua. Näyttelyn ruokailu toteutetaan nyyttäriperiaatteella, joten tuothan paikalle jotain syötävää. Ilmoitathan näyttelyjärjestäjille erityisruokavaliosi, jotta se osataan huomioida nyyttäreissä.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Lisätietoja näyttelyn järjestäjiltä