13.5.2017 Yhteisnäyttely, Jyväskylä, SGY & SNL & KSKJY

Aika: 13.5.2017 klo 08:00 - 20:00
Paikka: Kintauden Nuorisoseurantalo, Räihäntie 35, 41920 Kintaus (Petäjävesi)

Yhteisnäyttely, Jyväskylä 13.5.2017

Paikka: Kintauden Nuorisoseurantalo, Räihäntie 35, 41920 Kintaus (Petäjävesi)
Aika: la 13.5.2017

Suomen Gerbiiliyhdistys ry, Suomen Näyttely- ja Lemmikkihiiret ry sekä Keski-Suomen Kani- ja jyrsijäyhdistys ry järjestävät yhteisnäyttelyn Jyväskylässä 13.5.2017.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:
Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: Jenny Haapala
Pet-gerbiilit: Maria Öhman
Pet-degut ja -harvinaiset hyppymyyrät: Mira Väänänen

Tuomaritietoja päivitetään sitä mukaa, kun tuomarit varmistuvat. Lopulliset järjestettävät näyttelyluokat varmistetaan 13.4. mennessä.

Ilmoittautumiset postitse viim. 26.4.2017 ja sähköpostitse viim. 28.4.2017 osoitteeseen Liisa Mikkola, Petäjävedentie 2171, 41800 Korpilahti tai mikkli(a)hotmail.com. Maksut suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Lähetä kuittikopio ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua myöhässä palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi!

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 13 05173.

Näyttelymaksut:

Viralliset luokat SGY:n & KSKJY:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl

Ei-standardiluokka 2 €/eläin

Pet-luokka SGY:n & KSKJY:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl

Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9 – 10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Paperiset näyttelyluettelot: 1 € / kpl näyttelyilmoittautumisen yhteydessä, 2 € / kpl paikan päällä. Tuomarit ja toimihenkilöt saavat paperisen luettelon ilmaiseksi. Näytteilleasettajille toimitetaan ennen näyttelyä maksutta sähköinen luettelo, jonka voi tulostaa mukaan näyttelyyn.

Toimihenkilöilmoittautumiset ja ilmoitukset erityisruokavalioista: mikkli(a)hotmail.com.

Lisätietoja näyttelystä: KSKJY/Liisa Mikkola, mikkli(a)hotmail.com

Tapahtuma lisätty kalenteriin 11.8.2016