PERUTTU! 21.3.2020 Kevätnäyttely, Klaukkala, SGY

Näyttelyn tuotesponsorina toimii Halikatti.
Näyttelyn tuotesponsorina toimii www.tierranlemmikkipuoti.fi!
Näyttelyn tuotesponsorina toimii Faunatar Jumbo.

Suomen Gerbiiliyhdistys ry järjestää Kevätnäyttelyn Klaukkalassa 21.3.2020 yhteistyössä Suomen Marsuyhdistys ry:n (SMY) kanssa. Näyttelyssä järjestetään luokat virallisille gerbiileille sekä pet-luokat kaikille lajeille. Suomen Marsuyhdistyksen näyttelykalenteri täällä.

Näyttelypaikka aukeaa klo 9:00, jälki-ilmoittautumisten vastaanotto klo 9:00-10:00, eläimet paikalle viimeistään klo 9:30, arvostelu alkaa klo 10:00.

Alustavat näyttelyluokat ja tuomarit:
Viralliset, koestandardi- ja ei-standardigerbiilit: Pirita Kuokkanen, varalla Minttu Vettenterä
Pet-gerbiilit: Sunni Krug
Pet-degut ja pet-harvinaiset hyppymyyrät: Mira Väänänen

Ilmoittautumiset sähköpostitse viimeistään ke 11.3. sähköpostitse Elina Ruhalle elinaspet19@gmail.com. Maksut suoritetaan ja kuittikopio lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät
varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi!

Mikäli hyödynnät vuosittain jäsenille myönnetyn ilmaisen ilmoittautumismaksun tai muita sinulle annettuja etuja, mainitsethan siitä ilmoittautumisten vastaanottajalle.

Ilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille: OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 21 03206

Näyttelymaksut SGY:n jäsenille:
Viralliset luokat: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Ei-standardiluokka: 1. eläin 2 €/kpl, seuraavat maksuttomia
Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkaan paikan päällä infossa klo 9.00–10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

Paperiset näyttelyluettelot tilattuna ilmoittautumisen yhteydessä 2 €/kpl. Näyttelyluettelo julkaistaan etukäteen sähköisenä näyttelykutsun yhteydessä. Näyttelypaikalla ei ole myynnissä paperisia luetteloita. Näyttelyn työntekijät saavat ilmaisen paperisen luettelon.

Muista myös SGY:n jäsenille kuuluva, yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen per vuosi! (kts. lisää kohdasta Jäsenen näyttelymaksuetu)

Näyttelyssä järjestetään lisäksi silppurikisa sekä leikkimielinen pehmolelujen näyttelyluokka, johon ilmoittautuminen ennen kisojen alkua infopöydällä hintaan 1€/eläin tai pehmo. Pehmoleluluokka on tarkoitettu perheen pienimpien väliohjelmanumeroksi, jossa tuomari arvostelee pehmot numerojärjestyksessä. Kaikki pehmot omistajineen saavat muistoksi kirjallisen arvostelun sekä palkinnon.

Näyttely on avoinna yleisölle. Tervetuloa!

Toimihenkilöilmoittautumiset: sihteeri(a)gerbiili.fi tai tapahtuman Facebook-sivulle (julkaistaan myöhemmin) työlistaan.

Erityisruokavaliot & ruoka-aineallergiat: keittiövastaavalle, vastaava ilmoitetaan myöhemmin.
Lisätietoja näyttelystä: SGY ry:n hallitus hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi

Tapahtuma lisätty kalenteriin 1.12.2019
Päivitetty viimeksi 10.3.2020