25.1.2020 Pet-tuomarikoulutus, Oulu, OSJH

OSJH järjestää lajiyhdistysten hyväksymän lemmikkituomarikoulutuksen hamstereille ja gerbiileille, sekä OSJH:n oman koulutuksen kaneille, hiirille, rotille ja chinchilloille. Koulutus sisältää kurssipäivän, sekä kurssilla määrättävän määrän harjoitus- ja koearvosteluja, jotka suoritetaan näyttelyissä. Kurssin vetäjinä toimivat Satu Karjalainen ja Viivi Välimäki. Gerbiilien tuomarikoulutuksesta vastaavat Viivi Välimäki ja Mira Mykkälä.

Tuomarikoulutukseen osallistuvan tulee olla OSJH:n, SHY:n (hamsterit) tai SGY:n (gerbiilit) jäsen ja hänellä tulee olla aiempaa kokemusta kyseisen lajin hoidosta ja näyttelyttämisestä. Kurssipäivään
voi osallistua jo ennen 15 vuoden ikää, mutta harjoitus- ja koearvostelut voi aloittaa aikaisintaan 15-vuotiaana. Gerbiilien tuomarikoulutukseen osallistuvan tulee olla ollut SGY:n jäsen vähintään
vuoden ajan ja hänen tulee olla toiminut vähintään kerran sihteerinä gerbiileille.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen sähköpostitse 18.1. mennessä: leukapussi(a)osjh.net / Viivi Välimäki

Kerro ilmoittautuessa nimesi, sekä minkä lajin pet-tuomariksi haluat kouluttautua. Lue lisää Hamsteriyhdistyksen lemmikkituomarikoulutuksesta SHY:n kotisivuilta sekä
Gerbiiliyhdistyksen koulutuksesta SGY:n kotisivuilta.

Tapahtumakutsu OSJH:n sivuilla.

Tapahtuma lisätty kalenteriin 1.12.2019