Liity jäseneksi

Virtuaalinäyttely 2012/ . Édredon, yellow nutmeg patched, ©: SGY/Virtuaalinäyttely 2005 & Anette Aho

Tunnistatko itsesi seuraavista ominaisuuksista?

• omistat upean tupsuhännän
  • pidät WC-paperirullan silppuamisesta
  • rummuttelet mielelläsi muille
  • olet gerbiili, degu, hyppymyyrä
  • omistat gerbiilin, degun, hyppymyyrän
  • pidät gerbiileistä, deguista, hyppymyyristä

Jos vastasit yhteenkään kysymykseen myöntävästi, sinun yhdistyksesi on selvästi

Suomen Gerbiiliyhdistys ry.

SGY:n tarjoamat jäsenedut vuonna 2017 ovat:

• 4 kertaa vuodessa ilmestyvä Aavikkorumpu-jäsenlehti (2 painettua lehteä postitse kotiin ja 2 sähköistä jäsenlehteä Jäsensivuilla)
  • yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen sekä paljousalennus näyttelyiden ilmoittautumismaksuista SGY:n näyttelyissä (seuraa Kalenteriamme)
  • alennus gerbiilien, degujen ja harvinaisten hyppymyyrien rekisteröintimaksuista
  • oikeus hakea SGY ry:n & SKJL ry:n myöntämää kasvattajanimeä sekä kouluttautua tuomariksi gerbiileille, deguille ja muille hyppymyyrille
  • osallistumisoikeus yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin ja teemapäiviin (mahdolliset tapahtumat ilmoitetaan Kalenterissa)
  • Jäsensivut SGY:n kotisivuilla
  • Jäsenpalsta Gerbiili.infossa (vaatii rekisteröitymisen ja liittymispyynnön jäsensivuille)
  • Lisää jäsenetuja suunnitteilla!

Yhdistys toimii Suomen Kani - ja Jyrsijäliitto ry:n alaisena ja julkaisee omaa Aavikkorumpu-jäsenlehteä. Lisäksi yhdistys järjestää erikoisnäyttelyitä, gerbiilin-/degunomistajakursseja, kasvattajakursseja, pet-tuomarikoulutuksia sekä paljon muuta mukavaa. Yhdistys hoitaa myös gerbiilien ja degujen virallisen rekisteröinnin sekä muiden hyppymyyrien epävirallisen rekisteröinnin.

Yhteistyökumppaneidemme tarjoamat jäsenedut:

Tierran Lemmikkipuoti (Oulu)
-10% alennus tarvikkeista ja palveluista näyttämällä SGY:n jäsenkorttia (verkkokaupan kautta toimittamalla jäsennumeron tai kuvan jäsenkortista)

Tintin Lemmikki (Joensuu)
-10% alennus jyrsijätarvikkeista ja -5% jyrsijöiden ruoista SGY:n jäsenkorttia näyttämällä

Haluatko yhteistyökumppaniksemme? Ota yhteyttä sihteeri(a)gerbiili.fi!

Jäsenmaksut vuodelle 2017

• Varsinainen jäsen 15 €/vuosi
  • Nuorisojäsen (alle 15-vuotias) 12 €/vuosi
  • Perhejäsen 2 €/vuosi (ei omaa jäsenlehteä)
  • Yhteisöjäsen 25 €/vuosi
  • Kannatusjäsen 20 €/vuosi
  • Ainaisjäsen 150 €

Haluatko jäseneksi? Toimi näin!

1. Maksa jäsenmaksusi tilille: OP FI16 5549 0420 0682 04. Jos olet uusi jäsen, käytä maksaessasi viitenumeroa 40044.

2. Koska viitekohtaan kirjoitetut lisätiedot eivät välity yhdistykselle, ilmoita jäsensihteerille (yhteystiedot Toimihenkilöt-sivulla) jäseneksi liittyvän nimi, osoite, syntymävuosi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite tai täyttämällä alempana oleva liittymislomake, joka ohjautuu automaattisesti jäsensihteerille. Mikäli jäsenmaksun maksajan nimi on eri kuin jäsenen nimi, kerro myös kenen nimellä maksu on tilillemme maksettu.

Mitä sitten tapahtuu?

Jäsenmaksu maksetaan aina kalenterivuodeksi kerrallaan. Maksun suoritettuasi saat samana vuonna aikaisemmin ilmestyneet lehdet (perheenjäsen ei saa omaa jäsenlehteä) sekä jäsennumerosi. Muuta vahvistusta jäsenyydestä ei lähetetä. Uuden jäsenen jäsenyys tulee voimaan hallituksen hyväksyttyä jäsenhakemuksen, minkä jälkeen jäsenedut ovat käytettävissä.

Vanhat jäsenet

Vuonna 2017 vanhojen jäsenten jäsenmaksun eräpäivä on 28.2.2017.

Jos olet jo ennestään yhdistyksen jäsen, käytä maksaessasi viitenumerona jäsennumeroasi (löydät sen esim. jäsenlehden osoitelipukkeesta tai voit kysyä sen jäsensihteeriltä).  Jäsenetuja käyttääksesi tulee jäsenmaksu olla suoritettuna (eli jos käytät jäsenetuja ennen eräpäivää, maksa myös jäsenyytesi ennen eräpäivää).

Huom! Mikäli jäsennumerosi ei jostain syystä toimi maksuviitteenä, kirjoitathan maksun viitteeksi 40044.

HUOM! Jäitkö ilman lehteä vaikka olet maksanut jäsenmaksusi? Ota viipymättä yhteyttä jäsensihteeriin ja ilmoita osoitetietosi hänelle.

Päivitetty viimeksi 23.8.2017