Avoimet toimet

Kuva: SGY ry

Haluatko kantaa kortesi kekoon SGY ry:n toiminnassa?

Lähetä vapaamuotoinen hakemus avoimena olevaan toimeen osoitteeseen hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi. Mikäli listalta ei löydy tällä hetkellä sinulle sopivia tehtäviä, mutta haluaisit silti mukaan yhdistystoimintaan, ole rohkeasti yhteydessä hallitukseen!

Huom! Aavikkorumpu-jäsenlehteä koskevat hakemukset osoitteeseen aavikkorumpu(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Jäsensihteeri

Jäsensihteeri käsittelee jäsenhakemukset, postittaa lehdet jäsenille jotka ovat liittyneet Aavikkorummun ilmestymisen jälkeen ja vastailee tarvittaessa jäsenien hänelle lähettämiin kysymyksiin. Jäsensihteeri voi halutessaan osallistua jäsenkirjeiden tekoon. Jäsenmaksuista muistuttelu on myös osin jäsensihteerin vastuulla.

Hakemukset ja lisätiedot: hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi

Jäsenetuvastaava

Jäsenetuvastaava ideoi ja suunnittelee SGY:ssä tarjottavia jäsenetuja sekä neuvottelee ja solmii yhteistyösopimuksia jäsenetuja tarjoavien tahojen kanssa. Jäsenetuvastaava edustaa yhdistystä, joten hänen tulee olla käytökseltään asiallinen ja toimia yhdistyksen mainetta vaalien. Jäsenetuvastaava toimii yhteistyössä SGY:n hallituksen kanssa. Hakemukset ja lisätiedot tehtävästä hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Palstanpitäjiä haussa Aavikkorumpu-jäsenlehteen

Aavikkorumpu on SGY:n jäsenille 4 kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti. Palstanpitäjien tehtävänä on toimittaa oman palstansa materiaalit päätoimittajalle säännöllisesti lehdessä julkaistavaksi. Palstanpitäjää vailla olevat palstat löydät täältä. Toimita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen aavikkorumpu(a)gerbiiliyhdistys.fi. Lisätiedot palstanpitäjien tehtävistä saatavissa samasta osoitteesta.

Päivitetty viimeksi 3.10.2023