Liity jäseneksi

Kuva: Tiina Laitinen / SGY Virtuaalinäyttely 2014

Tunnistatko itsesi seuraavista ominaisuuksista?

• omistat upean tupsuhännän
  • pidät WC-paperirullan silppuamisesta
  • rummuttelet mielelläsi muille
  • olet gerbiili, degu, hyppymyyrä
  • omistat gerbiilin, degun, hyppymyyrän
  • pidät gerbiileistä, deguista, hyppymyyristä

Jos vastasit yhteenkään kysymykseen myöntävästi, sinun yhdistyksesi on selvästi Suomen Gerbiiliyhdistys ry!

Jäsenmaksut vuodelle 2024

• Varsinainen jäsen 15 €/vuosi
  • Nuorisojäsen (alle 15-vuotias) 12 €/vuosi
  • Perhejäsen 2 €/vuosi (ei omaa jäsenlehteä)
  • Yhteisöjäsen 25 €/vuosi
  • Kannatusjäsen 20 €/vuosi
  • Ainaisjäsen 150 €

Haluatko jäseneksi? Toimi näin!

1. Maksa jäsenmaksusi tilille: OP FI16 5549 0420 0682 04. Jos olet uusi jäsen, käytä maksaessasi viitenumeroa 40044.

2. Koska viitekohtaan kirjoitetut lisätiedot eivät välity yhdistykselle, täytä alempana oleva liittymislomake, joka ohjautuu automaattisesti jäsensihteerille TAI ilmoita jasensihteeri@gerbiiliyhdistys.fi jäseneksi liittyvän nimi, osoite, syntymävuosi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Mikäli jäsenmaksun maksajan nimi on eri kuin jäsenen nimi, kerro myös kenen nimellä maksu on tilillemme maksettu.

3. Mitä sitten tapahtuu? Jäsenmaksu maksetaan aina kalenterivuodeksi kerrallaan. Maksun suoritettuasi saat samana vuonna aikaisemmin ilmestyneet lehdet (perheenjäsen ei saa omaa jäsenlehteä) sekä jäsennumerosi. Muuta vahvistusta jäsenyydestä ei lähetetä. Jäsenkortti lähetetään jäsenlehden takakannessa.

SGY:n tarjoamat jäsenedut vuonna 2024 ovat

• 2 kertaa vuodessa ilmestyvä Aavikkorumpu-jäsenlehti (2 painettua lehteä postitse)
  • yksi ilmainen näyttelyilmoittautuminen sekä paljousalennus näyttelyiden ilmoittautumismaksuista SGY:n näyttelyissä (seuraa Kalenteriamme)
  • -10% alennus SGY:n verkkokaupan tuotteista.
  • alennus gerbiilien, degujen ja harvinaisten hyppymyyrien rekisteröintimaksuista
  • oikeus hakea SGY ry:n myöntämää kasvattajanimeä sekä kouluttautua tuomariksi gerbiileille, deguille ja muille hyppymyyrille
  • osallistumisoikeus yhdistyksen järjestämiin koulutuksiin ja teemapäiviin (mahdolliset tapahtumat ilmoitetaan Kalenterissa)
  • Jäsensivut SGY:n kotisivuilla
  • Lisää jäsenetuja suunnitteilla!

Yhteistyökumppaneidemme tarjoamat jäsenedut 2024

Kotipesä-tuotteet (Virrat)
-10% alennus tuotteista jäsenen etukoodilla (etukoodin saat Jäsensivuille kirjautumalla tai kysymällä jasensihteeri@gerbiiliyhdistys.fi)

Lemmikki Palatsi (Vantaa)
Jäsenkorttia näyttämällä SGY:n jäsenet saavat liikkeen kanta-asiakkuusedut:
-5% ruoista, herkuista ja kissanhiekasta ja -10% tarvikkeista ilman minimiostomäärää

Tierran Lemmikkipuoti (Kiiminki)

Tintin Lemmikki (Joensuu)
-10% alennus jyrsijätarvikkeista ja -5% jyrsijöiden ruoista SGY:n jäsenkorttia näyttämällä

Touhotin
-5% alennus verkkokauppaostoista etukoodia käyttämällä (etukoodin saat Jäsensivuille kirjautumalla tai kysymällä jasensihteeri@gerbiiliyhdistys.fi)

Megaeläin

- Jäsenkorttia näyttämällä liikkeen kanta-asikasetu -3% alennus. (Jäsenkortin saat leikattua itsellesi jäsenlehden takakannesta.)

Vanhat jäsenet

Vuonna 2024 vanhojen jäsenten jäsenmaksun eräpäivä on 29.2.2024.

Jos olet jo ennestään yhdistyksen jäsen, käytä maksaessasi viitenumerona jäsennumeroasi (löydät sen esim. jäsenlehden osoitelipukkeesta tai voit kysyä sen jäsensihteeriltä). Jäsenetuja käyttääksesi tulee jäsenmaksu olla suoritettuna (eli jos käytät jäsenetuja ennen eräpäivää, maksa myös jäsenyytesi ennen eräpäivää).

Huom! Mikäli jäsennumerosi ei jostain syystä toimi maksuviitteenä, kirjoitathan maksun viitteeksi 40044.

HUOM! Jäitkö ilman lehteä vaikka olet maksanut jäsenmaksusi? Ota viipymättä yhteyttä jäsensihteeriin ja ilmoita osoitetietosi hänelle.

Päivitetty viimeksi 28.1.2024

Liittymislomake