Jätä palautetta ja ideoita!

Mikä toimii, mikä ei?

• Tällä lomakkeella voit ensisijaisesti jättää palautetta yhdistyksen palveluista, kehitysidean tai yhteydenottopyynnön hallitukselle.
  • Lomakkeen kautta jätetyt palautteet ja ideat ohjautuvat osoitteeseen hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi. Hallitus voi toimittaa palautteita ja kehitysideoita edelleen niistä vastaaville toimihenkilöille.
  • Voit halutessasi jättää nimesi ja yhteystietosi yhteydenottoa varten!
  • Ethän kirjoita viestiin henkilötietoja tai muita henkilökohtaisia tietojasi.

Mikäli sinulla on kysyttävää yhdistyksen toiminnasta tai kaipaat lisätietoja jostain palvelusta, katsothan toimihenkilön yhteystiedot Hallitus ja toimihenkilöt -sivulta ja olethan suoraan yhteydessä toimihenkilöön! :)

Huom! Tuomaripalaute (palaute näyttelyiden tuomaroinneista) toimitetaan aina suoraan toimihenkilölistalla olevalle yhteyshenkilölle, eikä tällä lomakkeella!

Kuinka voimme auttaa?

Asiani koskee: