Alueellinen toiminta

Kuva: PKAK

Yhdistys pyrkii kattamaan toiminnallaan koko maan ja niinpä yhdistyksellä on nimetyt aluevastaavat. Jos tahdot mukaan aktivoimaan tai ideoimaan gerbiili-, degu- tai hyppymyyräharrastusta alueellasi, ota yhteyttä aluevastaaviin!

Mikäli alueellasi ei vielä ole aluevastavaa (ja olet SGY ry:n jäsen ja mieluiten yli 18-vuotias), voit myös ryhtyä vetämään toimintaa alueellasi. Ota silloin yhteyttä SGY ry:n hallitukseen hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Aluetoiminnan idea on tehdä yhdistyksestä tiedottaminen sekä yhdistyksen lähestyminen, neuvonta ja toiminta helpommaksi. Aluetoiminnassa on paikallisia rekisteröimättömiä alajaostoja gerbiileille, hyppymyyrille ja deguille (kuten PKAK, TAKKU ja UPPO).

Aluevastaavat pitävät yhteyttä hallitukseen ja toimittavat tai nimeävät jonkun toimittamaan raportteja toiminnasta. Kalenterissa ilmoitetaan ennalta tapahtumista.

Alueet saavat itse päättää järjestämästään toiminnasta (SGY ry:n sääntöjen & periaatteiden & hyvän tavan puitteissa), esim. kerhot, kurssit, pet show:t jne. Tapahtumat anotaan SGY ry:n hallitukselta.

Aluetoiminnan kirjanpito hoidetaan SGY ry:n kirjanpidossa.

Aluekerhot

Pohjois-Karjalan alue / PKAK

PKAK on SGY ry:n Pohjois-Karjalan AlueKerho. PKAK järjesti aktiivisesti toimintaa vuosina 2006-2012. Tällä hetkellä aluekerholla ei ole aktiivista toimintaa eikä kotisivuja.

Turun alue / TAKKU

Takku on SGY ry:n Turun Alueen aluejaosto (Turun Alueen Karvaiset). Tällä hetkellä aluekerholla ei ole aktiivista toimintaa eikä kotisivuja.

Uudenmaan alue / UPPO

Uudenmaan aluekerho aloitti toimintansa Espoon gerbiilikerho-nimisenä. UPPO on järjestänyt koirien Match Show-kilpailun kesäisin. Lisäksi UPPO on järjestänyt näyttelyitä ja pet show-tapahtumia SGY ry:n lajeille ja ulkomaan näyttelymatkoja (esim. Eestiin). Tällä hetkellä aluekerholla ei ole aktiivista toimintaa eikä kotisivuja.

Aluevastaavien yhteystiedot löydät täältä.

Päivitetty viimeksi 8.2.2020