Keskustelualue & Kaupparumpu

Keskustele ja kysy gerbiileistä, deguista ja harvinaisista hyppymyyristä tai jätä myynti- tai ostoilmoitus!

Myynti- ja ostoilmoitukset on eritelty omille palstoilleen, katsothan siis, mille palstalle julkaiset. Keskustelupalsta kysymyksille ja yleiselle keskustelulle löytyy alempaa.

Häiriöilmoitukset, tekniset ongelmat ja ilmoitusten poistopyynnöt: webmaster(a)gerbiili.fi

Kuva: Viivi Välimäki

MYYDÄÄN ELÄIMIÄ: Gerbiilit, degut ja harvinaiset hyppymyyrät

HUOM! Tähän palstalle vain eläinten myynti-ilmoituksia! Myynti- ja ostoilmoituksiin on laitettava yhteystiedot, että sinuun voidaan olla yhteydessä! Luethan myös muut ilmoitusohjeet huolellisesti ennen ilmoituksen jättämistä, sillä sivulta siivotaan puutteellisin tiedoin jätetyt ilmoitukset.

OSTETAAN ELÄIMIÄ: Gerbiilit, degut ja harvinaiset hyppymyyrät

HUOM! Tähän palstalle vain eläinten ostoilmoituksia! Myynti- ja ostoilmoituksiin on laitettava yhteystiedot, että sinuun voidaan olla yhteydessä! Luethan myös muut ilmoitusohjeet huolellisesti ennen ilmoituksen jättämistä, sillä sivulta siivotaan kovin puutteellisin tiedoin jätetyt ilmoitukset.

MYYDÄÄN JA OSTETAAN TARVIKKEITA: Gerbiileille, deguille ja harvinaisille hyppymyyrille soveltuvat tarvikkeet

HUOM! Tähän palstalle vain tarvikkeiden osto- ja myynti-ilmoituksia! Myynti- ja ostoilmoituksiin on laitettava yhteystiedot, että sinuun voidaan olla yhteydessä! Luethan myös muut ilmoitusohjeet huolellisesti ennen ilmoituksen jättämistä, sillä sivulta siivotaan kovin puutteellisin tiedoin jätetyt ilmoitukset.

Gerbiilit, degut ja harvinaiset hyppymyyrät

Kysy ja keskustele hoidosta, ruokinnasta, sairauksista, käyttäytymisestä ja kasvatuksesta

Yhdistystoiminta

Kysy ja keskustele yhdistystoiminnasta