Jäsensivut

Jäsensivut ovat kotisivujen alue, joka on vain SGY ry:n jäsenille. Jäsensivuille pääseminen vaatii kirjautumisen.

Käyttäjätunnus on jäsenrekisterissä oleva sähköpostiosoitteesi. Kirjautumisessa auttaa tarvittaessa jäsensihteeri, jonka yhteystiedot löytyvät Toimihenkilöt-sivulta. Suosittelemme vaihtamaan salasanan itse ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

Jäsensivuilla voit itse vaihtaa salasanasi ja päivittää suoraan jäsenrekisteriin omat yhteystieto- ja nimimuutoksesi (sivun oikeasta ylälaidasta nimesi alta, kohdasta Omat jäsentietoni) sekä tarkistaa jäsennumerosi.

Jäsensivuilta löytyvät aiemmin ilmestyneet sähköiset jäsenlehdet, jäsenetuihin oikeuttavat alennuskoodit sekä ohjevideoita esimerkiksi gerbiileiden totuttamiseen käsittelyyn ja monia muita videoita, joista on harrastajalle varmasti hyötyä. Jäsensivujen sisältö laajenee kokoajan ja toiveita sen kehittämiseksi otetaan mielellään vastaan.

Kuva: Tiina Laitinen / Virtuaalinäyttely 2014