Jäsensivut ovat jälleen käytettävissä!

21.4.2019

Kotisivujen uudistuksesta johtuen yhdistyksen Jäsensivut ovat olleet poissa käytössä marraskuusta lähtien, mutta nyt niille pääsee kirjautumaan klikkaamalla sivun oikeasta yläkulmasta kohtaa "Jäsensivut".

Kuva: Viivi Välimäki

Kotisivujen uudistuksen jälkeen Jäsensivuille jäivät ainoastaan sähköiset jäsenlehden numerot vuosilta 2013-2017. Muu sisältö (ahkerat SGY:n jäsenet, hallituksen ja kattojärjestön tiedotteet, yhdistyksen kokousten pöytäkirjat) on siirretty kaikkien nähtäville sivujen julkiselle puolelle.

Mitä Jäsensivuilla voitaisiin julkaista "only for members"-tyylillä? Heitä ideasi meille osoitteeseen hallitus@gerbiiliyhdistys.fi!

Mikäli kirjautuminen Jäsensivuille ei onnistu, olethan rohkeasti yhteydessa jasensihteeri@gerbiiliyhdistys.fi.

Huom! Jäsensihteerin tavoitettavuudessa on ollut teknisiä ongelmia, joiden syitä ei ole saatu yrityksistä huolimatta selvitettyä. Mikäli olet ollut yhteydessä jäsensihteeriin helmi-maaliskuun välisenä aikana, etkä ole saanut vastausta, ei viestisi ole todennäköisesti mennyt perille. Olethan siis tarvittaessa uudelleen yhteydessä jäsensihteeriin!