SGY ry peruu näyttelyt ja muut tapahtumat toukokuun loppuun koronavirustilanteesta johtuen

14.3.2020

14.3.2020 TÄRKEÄ TIEDOTE!

Suomen Gerbiiliyhdistys ry on päättänyt kunnioittaa Suomen viranomaisten antamaa ohjeistusta välttää ei-pakollista kokoontumista ja harrastustoimintaa sekä Suomen Kani- ja jyrsijäliitto ry:n alayhdistyksilleen antamaa suositusta näyttelytoiminnan keskeyttämisestä koronavirustilanteesta johtuen. Tästä johtuen SGY ry peruu näyttelynsä ja muut tapahtumansa toukokuun loppuun saakka.

Peruminen koskee 21.3. Klaukkalan Kevätnäyttelyä ja samassa yhteydessä järjestettävää VV- ja VPET-palkintojenjakotilaisuutta ja tuomariominaisuuksien arviointikoetta, 4.4. Riihimäen Gerbiilinomistajakurssia ja 18.4. Turun Spring Winner -näyttelyä. Tapahtumien siirtämistä toiseen ajankohtaan harkitaan ja siitä tiedotetaan erikseen myöhemmin. Näyttelyihin ennakkoon ilmoittautuneihin henkilöihin ollaan yhteydessä maksujen palauttamiseksi.

SGY seuraa viranomaisten ohjeistuksia ja virustilannetta ja ilmoittaa mahdollisista jatkotoimenpiteistä myöhemmin. Toivomme kaikkien pysyvän terveinä ja jatkavan näyttelyiden parissa taas tilanteen parannuttua. Kiitos ymmärryksestä.

Suomen Gerbiiliyhdistys ry:n hallitus

hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi