Tervetuloa vuosikokoukseen 14.11.2020

26.10.2020

Suomen Gerbiiliyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään koronatilanteen salliessa tänä vuonna Lahden Villähteellä lauantaina 14.11.2020 kello 13.00.

Tarvittaessa kokous järjestetään sähköisesti, mutta tästä tiedotetaan kokousajankohdan lähestyessä erikseen, mikäli tällaiseen järjestelyyn päädytään. Live-kokoukseen on myös mahdollista osallistua etänä, mutta tällöin etäosallistuja vastaa osallistumisen teknisestä toteutuksesta. Lisätietoja kokoukseen osallistumisesta saatavilla hallitus@gerbiiliyhdistys.fi.

Vuosikokouksen kautta yhdistyksen jäsenillä on tilaisuus vaikuttaa yhdistyksen tulevaisuuteen. Vuosikokouksen kutsu ja alustava asialista löytyvät SGY:n kalenterista vuosikokouksen kutsusta.

Lisätietoja: SGY ry:n hallitus, hallitus@gerbiiliyhdistys.fi.

Kuva: Viivi Välimäki