Vaatetilaus

SGY 30v yhdistysvaatteet

Kaipaako yhdistysvaatteesi jo päivitystä? Oletko haaveillut gerbiilikuvalla varustetusta vaatteesta? SGY toteuttaa 30v juhlavuoden kunniaksi yhteistilauksen, jossa on mahdollista tilata itselleen tällaisia vaatteita. Vaatteiden selkäpuolella on kaunis juhlalogomme ja vasemmassa rinnassa pienemmällä yhdistyksen pyöreä peruslogo. Rintaan on myös mahdollista painattaa omaa tekstiä.

Tuotevaihtoehdot ja hinnasto

Tutustu tuotteisiin alla olevista linkeistä. Sieltä löydät värivaihtoehdot, kokotaulukot ja lisätietoja tuotteista. Vaaleisiin väreihin logo painetaan mustalla ja tummiin väreihin valkoisella.

Huppari (vetoketjulla) 38€

Naisten malli 266F

Unisex malli 266M

Huppari (ilman vetoketjua) 38€

Naisten malli 265F

Unisex malli 265M

T-Paita 15€
Naisten malli 029361

Unisex malli 029360

Pipo 15€

Pipon värivaihtoehdot

Lasten huppari  38€

Lasten malli vetoketjulla 266B

Lasten malli ilman vetoketjua 265B

Lasten t-paita 15€

Lasten malli 029032

Tilausohjeet

Vaatteiden tilaaminen toteutetaan yhteistilauksina usempana eränä tänä vuonna. Ensimmäinen yhteistilaus lähtee painoon 10.4.2024 ja seuraava kun sopiva määrä tilauksia on saatu taas kasaan. Tilauksia toteutetaan kysynnän mukaan. Päivitämme tiedon seuraavasta tilauspäivästä.

Kun olet valinnut mitä tuotteita haluat, laita sähköpostia osoitteeseen puheenjohtaja@gerbiili.fi ja kerro seuraavat asiat:

- Tilaajan nimi

- Haluttu tuote ja tuotekoodi

- Haluttu väri ja värikoodi

- Koko

- Haluatko painattaa omaa tekstiä, jos haluat niin mitä?

- Sekä yhteystiedot, jotta saamme ilmoitettua kun tuotteet ovat valmiita

Pipoa tilatessa voit valita tuotteen, joko peruslogolla tai juhlavuoden logolla. Muista mainita kumman logon haluat.

Kuittaamme kaikki meille saapuneet tilaukset, joten jos 1 vko kuluessa et saa vahvistusta perille saapuneesta tilauksesta, laitathan tilauksen uudelleen. Muista liittää sähköpostiin kuitti maksusta.

Sovitus

Sovitusmahdollisuuksia järjestämme aina näyttelyissä ja ennalta sovitusti myös muissa tapahtumissa. Tuotteista löydät mittataulukot tuotesivuilta.

Maksu

Tilatessasi maksat samalla tuotteen SGYn tilille. Tapahtumissa voit maksaa myös käteisellä tai pankkikortilla.

Maksutiedot:

Saaja: Suomen Gerbiiliyhdistys ry

Tilinumero: FI16 5549 0420 0682 04

Viitenumero: 80088

Toimitus

Kun tuote on valmistunut painosta, laitamme tilaajalle viestiä, jonka jälkeen voidaan sopia noutotapahtuma/postitus. Tilatut tuotteet on mahdollista noutaa SGYn tapahtumista tai muusta ennalta sovitusta paikasta. Ilmoitathan aina ennakkoon, jos olet noutamassa tuotteita kyseisestä tapahtumasta, niin otamme tuotteet mukaan.

Jos nouto ei sovi sinulle, tilaus on mahdollista myös postittaa. Ostajana maksat toimituskulut. Voit valita toimituksen postilla tai matkahuollolla. Näet linkeistä eri pakettien hinnat. Postipaketin hinta vaihtelee tilauksen koon mukaan. SGY ei veloita pakkausmateriaaleista, mutta postitamme tuotteet uudelleen käytetyissä siisteissä laatikoissa / pakkausmateriaaleissa, jos ei toisin sovita. Mikäli haluat postituksella, laita viestiä ennen tilausta.

Oman tekstin painatus 2€

Vaatteisiin on mahdollista omakustanteisesti painattaa esim oma nimi, kasvattajanimi tai vaikka teksti tuomari, kasvattaja + oma nimi. Oman tekstin painattaminen maksaa 2€/vaate.

Oma teksti tulee vasempaan rintaan SGYn logon alapuolelle.

Kysyttävää?

Kysy rohkeasti, jos on mitään kysyttävää:

Noora Eskola

puheenjohtaja@gerbiili.fi