Näyttelyiden tuotesponsorointi

Haluatko sponsoroida SGY:n näyttelyä?

SGY ottaa näyttelyihinsä ns. tuotesponsoreita, jotka luovuttavat tuotteitaan jaettavaksi näyttelyn palkintoina. Palkintoina ovat tyypillisesti olleet erilaiset yhdistyksen alaisille lajeille soveltuvat tarvikkeet, virikkeet, ruoat tai herkut.

Vastineeksi näyttelyn tuotesponsoroinnista SGY mainostaa sponsoria seuraavasti:

• Sponsori mainitaan kotisivujen näyttelykutsussa tai mikäli sponsori toimittaa yhdistykselle esim. logonsa, voidaan logo julkaista myös näyttelykutsun ohessa
  • Sponsorin nimi mainitaan tai logo julkaistaan näyttelyluettelon kannessa
  • Sponsori saa mainospaikan näyttelyluettelon sisäsivuilta (esim. puolikas sivu)
  • Sponsori mainitaan ja/tai logo julkaistaan näyttelypaikalla

SGY:n järjestämät näyttelyt kutsuineen löytyvät kalenterista (järjestäjä mainitaan aina tapahtuman nimen perässä), mutta otathan huomioon, että näyttelyitä järjestävät myös muut yhdistykset.

Mikäli haluat jonkin näyttelyn sponsoriksi, ota yhteyttä suoraan näyttelykutsussa mainittuun näyttelyvastaavaan.

Muussa tapauksessa voit kysyä sponsoroitavia kohteita tai lisätietoja hallitukselta (hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi).

Päivitetty viimeksi 8.2.2020