6.4.2024 SGYn 30v Juhlanäyttely

Suomen Gerbiiliyhdistyksen 30v Juhlanäyttely

Aika: lauantai 6.4.2024 klo 10, eläinten vastaanotto klo 8.45 – 9.45
Paikka: Keravanjoen koulu, Ahjontie 2, 04220 Kerava

Suomen Gerbiiliyhdistys perustettiin vuonna 1994, joten tänä vuonna yhdistys juhlistaa jo 30-vuotista taivaltaan näiden ihastuttavien lemmikkien gerbiileiden, degujen ja harvinaisten hyppymyyrien lajitietouden edistäjänä. Juhlanäyttelyssä palkitsemme myös viime vuoden ahkerat jäsenet, kunniapalkinnon saajan ja Vuoden Voittajat 2023. Näyttelyn erikoisuutena ovat omat juhlanäyttelyn ruusukkeet ja virallisia luokkia tuomaroivat ruotsalaiset tuomarit.

Näyttelystä löydät mm. nostalgianurkan, jossa voit tutustua menneisiin vuosiin. Lapsille ja lapsenmielisille näyttelystä löytyy väritysnurkka. Perinteinen silppurikilpailu järjrstetään klo 14, jolloin yhdistyksen alaiset lajit pääseväy kilpailemaan siitä, kuka silppuaa wc-rullan nopeimmiten. Silppurikilpailuun ilmoittaudutaan paikanpäällä ja säännöt löydät täältä. Tilattaville yhdistysvaatteille olemme järjestäneet sovituspisteen.

Näyttely luokat ja tuomarit:
Viralliset gerbiilit: Sara Eklund SWE, Emma Sedelin SWE, Sebastian Mårtensson SWE
Pet-gerbiilit: Viivi Välimäki, Nessa Vettenterä, Tui Koskinen
Pet-degut: Viivi Välimäki
Pet-harvinaiset hyppymyyrät: Viivi Välimäki

Arvosteltavat eläimet jaetaan ennakkoilmoittautumisien jälkeen tuomareiden kesken.

Ilmoittautuminen

Ennakkoilmoittautumiset sähköpostilla ilmoittautumiset(a)gerbiili.fi viimeistään keskiviikkona 27.3.2024.  Ilmoittautumisen yhteydessä liitäthän kuitin ilmoittautumismaksuista. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei oteta vastaan. Varmista että olet ilmoittanut kaikki tarvittavat tiedot. Ohjeet ilmoittautumseen löydät täältä. SGY:n jäsenenä mainitse viestissäsi myös jäsennumerosi ja hyödynnätkö mahdollisesti vuotuisen ilmaisen ilmoittautumisen. Saat sähköpostiisi vahvistusviestin ilmoittautumisten vastaanottamisesta sekä sähköisen näyttelyluettelon, jossa näkyy kaikki näyttelyyn osallistuvat eläimet listattuna. Ilmoittautumalla näyttelyyn hyväksyt eläinten tietojen (myös kasvattaja- ja omistajatietojen) julkaisun näyttelyluettelossa ja kotisivujen näyttelytuloksissa.

Ilmoittautumisten vastaanottaja tarvittaessa auttaa etukäteen ilmoittautumisissa, mutta ei viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Mikäli ilmoitat kasvattaja- ja jalostusluokan, ilmoitathan haluatko arvostelun kirjallisena (+ sis mahdollinen ruusuke) vai haluatko vain maksuttoman suullisen arvion luokasta.

Näyttelymaksut
Ilmoittautumishinnat SGY:n jäsenille ennakkoon:
Virallinen luokka:
Saman omistajan 1. ja 2. eläin 6 € / eläin
3. - 7. eläin 4 € / eläin
8. jne. eläin 2 € / eläin
EI-standardiluokka: 1. eläin 2 €, 2. eläin jne. 0 €/kpl
Pet-luokka: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl
Kasvattaja- ja jalostusluokat: 0-3€/ryhmä
Kaikki näyttelyluokat ei-jäsenille: 10 €/eläin

Jälki-ilmoittautuminen pet-luokkiin paikan päällä näyttelyaamuna klo 9:20 mennessä hintaan 10 € / eläin.

Huom!
Jälki-ilmoittautumiset hyväksytään saapumisjärjestyksessä. Jos luokkiin on etukäteen ilmoitettu paljon eläimiä, ei voida taata että kaikki aiotut jälki-ilmoittautumiset pystytään ottamaan näyttelyyn.

Ilmoittautumiset maksetaan SGY:n tilille:

Saaja: Suomen Gerbiiliyhdistys ry

Tilinumero: FI16 5549 0420 0682 04

BIC: OKOYFIHH

Viitenumero: 604244

Lisätietoja: Minna Fernandes (minna1fernandes@gmail.com)

Tapahtumaa sponsoroimassa

Näyttelyluettelo: